Thursday, October 25, 2007

Aşağı inen merdiven trabzanlarının arasından bir el yakalar ayak bileğini, -sana bir sihir yapmamı ister misin? tetrise benzer bir oyunu benle yüz kez oynamak ister misin? bu ev gıcır gıcır sesler çıkarıyor beni korkutmaktan vazgçer misin? Carpe diem hayatı seversin ya, bal doksem uzerime beni tekrar birşeye benzetmek istersin belki.. yapılan kıyaklar gidilen kayaklardan daha anlamlı aslına bakarsan sadece cok matrak olmanın yanında biraz düşünce gücü gerekli, düşüniyim derken fazla kaçırıp iyice büyümesin göbeğin o zaman beni bir daha göremeyebilirsin..dizini ön koltugun uzerine koymus sıska bir cocuk var elini belinin arkasına dolasan gıdıklanır, incecik..şimdi gıdıklamak için iyi uğraşmak gerekir. sana son zamanlarda en cok severek izledigin çizgi film bozması filmin bi t-shirtünü hediye edicektim, değiştirmek istediğimden değil istediğime sadece benim için dönüşebileceğini göstermek için, kabak çekirdekleri bittiği zaman düşün beni bir daha öpemeyebilirsin.

3 comments:

Ayça said...

s&m botlar almak lazim sana
bi tane de kırbaç
samara gibi uzat hatta saclarını ama bööle tepeden topla sıkı sıkı
tasma da alalım
ister sen tak ister ipini sen tut
botlarinin topuklarinin çelik olması şart
bide paslanmaz olsunlar ağlayan olursa paslanmasın topuklar dimi dimi evet

akreplik bu bence
etrafında ateş çemberi yakıldığında soktuğun şeyin kendin olduğunun farkındamısın onu bilemedim.

cherry blossom girl said...

buda kader.. napiim kuyruk benim kuyruk atsan atılmaz, satsan satılmaz

Murat Ali Seven said...

kessen yenisi çıkar.